نسخه چاپي ارسال به دوست

هایما و سورن پلاس قبل از تحویل به صورت ویژه کنترل می شوند

تحول کیفی در ارایه خدمات به هایما

هایما و سورن پلاس قبل از تحویل به صورت ویژه کنترل می شوند

 

به گزارش مدیریت ارتباطات شرکت لیزینگ خودرو غدیر پس از اجرای موفق طرح تحول کیفی که با خودروی تارا آغاز شد و تخصیص بسته تشویقی به دارندگان این خودرو، نیز در دستور کار ایساکو و حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو قرار گرفت.

به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، معاون خدمات پس از فروش این شرکت اعلام کرد: با توجه به اجرای طرح تضمین کیفیت موتور و قوای محرکه محصولات گروه هایما از ابتدای دی‌ماه امسال بسته‌های تشویقی به دارندگان این خودروها تعلق خواهد گرفت.

ماشااله وردینی افزود: در این طرح با توجه به اطمینانی که در خصوص کیفیت محصولات مذکور ایجاد شده است، پیش‌بینی شده که این خودروها دست‌کم در شش ماهه نخست گارانتی خود نیازی به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش برای ایرادهای موتور و گیربکس نخواهند داشت، اما اگر به دلیل ایراد فنی در این بازه به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند، بیش‌تر از دو روز در نمایندگی‌ها متوقف نمی‌شوند.

به گفته وی تمام اقدامات حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در شرکت ایساکو بر مبنای افزایش رضایت مشتریان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و این طرح نیز در همین راستا به اجرا درآمده است.

وردینی در ادامه به اجرای طرح PDS  پلاس از ابتدای دی‌ماه امسال در نمایندگی‌های مجاز اشاره کرد و گفت: در این طرح محصولات گروه هایما و سورن پلاس، پیش از تحویل به مشتریان از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» بهره‌مند خواهند شد.

وی تشریح کرد: در این اقدام، کارشناس نمایندگی با فهرست بازبینی (چک‌لیستی) که در اختیار دارد، صحت و سلامت موارد فنی و ظاهری خودرو را بررسی می‌کند. پس از آن نیز مشتری خودروی خود را بر اساس این فهرست تحویل می‌گیرد.

گفتنی است، با اجرای طرح PDS  پلاس خریداران محصولات ایران‌خودرو با اطمینان بیش‌تری از کیفیت محصولات برای خرید آن اقدام خواهند کرد. 

 

 541: تعداد نمایش/٠٨:٤٧ - چهارشنبه ١٤ دی ١٤٠١ / ٢٤٦ :شماره خبر 


خروج