معرفی شرکت

فعالیت اصلی شرکت در زمینه خرید کالای تجاری با دوام و مصرفی، انواع خودرو و وسائل نقلیه و ماشین آلات تولیدی و صنعتی، مسکن و محل کار، لوازم خانگی، وسائل و ابزار کار و واگذاری آنها به متقاضیان (اشخاص حقیقی و حقوقی) از طریق روش های عقد اجاره یا فروش اقساطی با هدف مشارکت در طرح های اقتصادی و توسعه ای کشور در قالب دستورالعمل اجرایی تأسیس، نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های لیزینگ ( بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ) انتشار و خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت و هرگونه ابزار مشتقه مالی، در چارچوب ضوابط مربوطه.

تاريخچه شركت

شركت ليزينگ خودرو غدیــر (سهامي عام) بمنظور توسعه فروش محصولات گروه صنعتي ايران خودرو و ایران خودرو دیزل در تاريخ 1381/11/09 تأسيس شد. در این راستا این شرکت توانست طبق اساسنامه خود با ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس اورق بهادر با احراز سایر شرایط مندرج در دستورالعمل، توفیق اخذ مجوز فعالیت به شماره 76932 مورخ 1387/10/15 از بانک مرکزی ج . ا.ا را بدست آورد.

همچنین این شرکت در حال حاضر دارای مجوز به شماره 172127 مورخ 1402/07/19 از بانک مرکزی جمهوری اسلامی است.

ارتقاي جايگاه شركت ليزينگ خودرو غدیــر بعنوان سازمان پيشرو و نوآور در صنعت ليزينگ كشور از طريق ايجاد اطمينان در مشتريان و افزايش توان خريد بيشتر كالاهاي مصرفي بادوام با هدف سود آوری و تامین رضایت ذینفعان.

  • ارتقای آگاهی های استفاده از صنعت لیزینگ در جامعه، دستگاه های دولتی ، مراجع قضایی و نهادهای مرتبط
  • فراهم کردن بسترهای مناسب برای چالاک سازی فرآیندهای عملیاتی لیزینگ در شرکت
  • نهادینه کردن (انضباط مالی و اداری) در برنامه های اجرایی مالی و عملیاتی
  • گسترش فرهنگ و (مسئولیت پذیری) و (پاسخگویی) در همه سطوح
  • بکارگیری نظام های مالی و عملیاتی برای بهره گیری از فرصت های جدید سودآوری
  • جهت گیری برنامه ریزی، قانونمندی ها، فرهنگ سازی، ارتباطات و توسعه با رویکرد اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  1. بهینه سازی نظام مالی و اعتباری با هدف کاهش ریسک های احتمالی برای افزایش سودآوری
  2. ارتقا و تعالی فردی و سازمانی با هدف برقراری انضباط مالی و اداری و توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخگویی
  3. افزایش توانایی های فردی و سازمانی با هدف توسعه (نوآوری) و (شکوفایی) خلاقیت ها و استعدادهای نهفته در صنعت لیزینگ
  4. روان سازی فعالیت های مالی، عملیاتی و اجرایی فعالیتها با رویکرد (آسان سازی مطمئن)
  • اصلاح و بهبود روابط مالی و اداری درون سازمانی و برون سازمای شرکت با رویکرد انضباط مالی و اداری
  • بهینه سازی و استاندارد کردن فعالیت های عملی با رویکرد مسئولیت پذیری و پاسخگویی
  • یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی و اطلاع رسانی با رویکرد شفاف سازی فعالیت ها
  • توسعه کیفی منابع انسانی و ارتقای دانش و آگاهی آنان برای ارائه به خدمات شایسته با رویکرد علمی و تخصصی
  • چابک سازی سازمانی از طریق بکارگری نیروهای فعال، کاردان و کارآمد
  • متناسب با مرتبط کردن پرداخت ها اعم از حقوق، مزایا و پاداش ها به عملکرد کارکنان
  • کاهش هزینه های جاری به منظور بالابردن توان رقابتی فعالیت های اقتصادی

شرکت لیزینگ خودرو غدیر ( سهامی عام )

در ارتباط با مشتریان

  • مدیران و کارکنان شرکت لیزینگ خودرو غدیر با ایمان راسخ به اراده خالق هستی و در جهت حفظ منافع مشتری و شرکت، اجرای منشور اخلاقی ذیل را بر خود واجب دانسته و در همه حال مفاد آن را بر هر چیزی دیگر مقدم می شمارند، همچنین تلاش می نمایند در راه اعتلای جامعه و تحقق توسعه همه جانبه و پایدار قدم برداشته و در تقویت غرور ملی و دینی کشورمان سهیم باشیم.
  • مدیران و کارکنان لیزینگ خودرو غدیر با رویکرد مشتری مداری بر این اعتقاد راسخ اند که می بایست در تعامل با مشتریان منتهای احترام ، ادب ، تواضع ، نزاکت را رعایت نموده و با نظم محوری، آراستگی، وقت شناسی و مسئولیت پذیری در دستیابی به این مهم بکوشند.
  • مدیران و کارکنان لیزینگ خودرو غدیر بر این باورند که عزت نهادن، تکریم و احترام به مشتریان و مراجعین به شرکت از مهمترین مسئولیت های آنان است  و ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان و مراجعین به منظور حصول اهداف عالیه شرکت اقدام و در عین حال به حفظ شخصیت و جایگاه مشتریان اهتمام می ورزند.
  • مدیران و کارکنان لیزینگ خودرو غدیر حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه مشتریان را الگوی کاری خود قرار داده و رعایت آن را بر خود واجب می دانند.
  • مدیران و کارکنان لیزینگ خودرو غدیر در قبال رقبای شرکت و سایر مجموعه های فعال در صنعت لیزینگ همواره تعامل و ارتباط دو سویه داشته اند.
  • مدیران و کارکنان لیزینگ خودرو غدیر در راه پاسداشت دستاوردها و ارزش های ناب انقلاب اسلامی و امام عظیم الشان (ره ) قدم بر می دارند.

شرکت لیزینگ خودرو غدیر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت لیزینگ به منظور بهبود عملکردها جهت جلب رضایت کلیه ذینفعان و همچنین توسعه خدمات سازمان اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت مطابق با الزامات استاندارد بین المللی ISO 9001:2015  نموده و خود را ملزم به اجرای الزامات آن در زمینه لیزینگ انواع کالاهای منقول و غیرمنقول (انواع خودرو، کالا و ...) می داند . در این راستا موارد ذیل جهت نیل به اهداف سازمان مد نظر قرار گرفته است :

  •  اهمیت رضایت ذینفعان برای سازمان و تلاش در جهت ارتقاء آن
  • بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت سازمان از طریق بررسی فرآیندها ،منابع ، نتایج و...
  • توسعه فروش و تنوع بخشی به خدمات لیزینگ
  • مدیریت منابع مالی سازمان بمنظور حفظ و توسعه منابع مالی

بدین منظور اینجانب کلیه پرسنل سازمان خود را متعهد به رعایت قوانین و مقررات مرتبط و همچنین اجرای صحیح فرآیند های سیستم کیفی استقرار یافته دانسته و در جهت بهبود مداوم آن و دستیابی به اهداف مد نظر تلاش می نماییم.

مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر

بسمه تعالی

خط مشی مسوولیت اجتماعی

شرکت لیزینگ خودرو غدیر به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه لیزینگ کشور خط مشی مسوولیت اجتماعی خود را در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و جلب حداکثری رضایتمندی ذینفعان بر مبنای اصول رفتاراخلاقی، پاسخگویی، شفافیت، قانون مداری و پایبندی به ارزشهای سازمانی به شرح ذیل اعلام می نماید:

  1. ما همواره در تلاش برای رعایت اصول نظام راهبری و حاکمیت شرکتی هستیم تا بتوانیم بالاترین ارزش را برای سازمان و ذینفعان خود خلق نماییم.
  2. ما در تعاملات تجاری خود را ملزم به رعایت اخلاق حرفه ای و شفافیت عملکرد در حوزه های، اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی می دانیم.
  3. ما خود را در قبال نیازها و انتظارات ذینفعان شرکت مسوول و پاسخگو میدانیم.
  4. ما ارتباطات خود با ذینفعان را بر مبنای اصل احترام و مسوولیت متقابل برقرار می کـنیم.
  5. ما خود را متعهد به حفظ و صیانت از امانت های مالی، انسانی و طبیعی در اختیار شرکت می دانیم.
  6. سعی داریم تا در کلیه فعالیتهای کسب و کارمان با انجام اقدامات داوطلبانه، مسوولانه و خیرخواهانه فراتر از الزامات قانونی و استانداردهای ملی عمل نماییم.
  7. ما خود را نسبت به ایمنی و سلامت مشتریان و رعایت حقوق ایشان مسوول میدانیم.
  8. در تلاشیم تا با فرهنگ سازی، خدمات سلامت و نشاط اجتماعی، آموزش و اشتغال، توانمندسازی ذینفعان را در سازمان و جامعه توسعه و ترویج دهیم.
  9. ما در کسب و کار خود ضمن توجه به ایمنی و سلامت کارکنان به حفظ تعادل کار و زندگی توجه ویژه ای داریم.
  10. ما به حفظ و توسعه سرمایه های انسانی از طریق افزایش دانش، تخصص و انگیزش پرسنل که به افزایش رضایتمندی کارکنان و ارتقای سطح کیفی خدمات ختم می شود اهتمام داریم.

اینجانب ضمن اعلام پایبندی به اجرای اصول مسوولیت اجتماعی شرکتی، از پرسنل شرکت انتظار دارم با درک کامل این خط مشی آن را به طور مستمر در تمامی شئون کاری خود بکار گیرند.

مرتضی ادیبی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره