اخبار

تمدید مجوز فعالیت شرکت لیزینگ خودرو غدیر

مجوز فعالیت شرکت لیزینگ خودرو غدیر از سوی اداره مجوزهای بانکی، مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تمدید شد.

«ری را» در آستانه ورود به بازار

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اعلام این که خودروی کراس اوور ری را در بهمن ماه به مرحله تولید انبوه خواهد رسید، گفت: تا پایان سال، ۵۰۰ دستگاه از این خودرو به تولید می رسد.

عرضه سورن پلاس مطابق با استانداردهای ۸۵ گانه

گروه صنعتی ایران خودرو از تولید و عرضه سورن پلاس مطابق با استانداردهای ۸۵ گانه از نیمه دوم امسال خبر داد.

شاین‌مکس ایران خودرو پاییز می آید

دانگ‌فنگ شاین‌مکس، محصول جدید ایران خودرو از سری محصولات آئولوس دانگ فنگ، پاییز امسال به بازارعرضه می شود.

لزوم ثبت نام در سامانه سجام

سهامداران محترم با توجه به لزوم سجامی شدن تمام کدهای معاملاتی اعم از حقوقی و حقیقی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایید.

کارکنان برگزیده شرکت لیزینگ خودرو غدیر در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تجلیل از کارمندان نمونه سال معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تجلیل از کارمندان نمونه شرکت لیزینگ خودرو غدیر مرتضی ادیبی، مدیرعامل این شرکت با ایراد سخنانی ضمن تقدیر از همکاران، با اشاره به نتایج نگرش سنجی و اهمیت سرمایه انسانی و ارج نهادن به آن افزود: باعث مباهات است که کارکنان ما در شرکت لیزینگ خودرو غدیر، اینجا را خانه دوم خود می دانند و این توفیق در سایه تعامل مثبت بین همکاران و مدیران میسر شده است.

آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی از اردیبهشت ماه

ایران خودرو اعلام کرد طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تمامی متقاضیان محصولات این گروه صنعتی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند امکان دریافت خودرو در اولویت‌های اعلامی را خواهند داشت.

تشریح سه محور اصلی برنامه های عظیمی در ایران خودرو

مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.

اعضای جدید هیات مدیره ایران خودرو

ایکوپرس- با انتخاب نمایندگان سهام‌داران در مجمع عادی به طور فوق العاده ایران خودرو، پنج عضو هیات مدیره این شرکت معرفی شدند.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت لیزینگ خودروغدیر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت لیزینگ خودروغدیر در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت، نماینده سازمان بورس و و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰شرکت لیزینگ خودرو غدیر(سهامی عام)

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰  

شرکت لیزینگ خودرو غدیر(سهامی عام)

به شماره ثبت ۱۹۸۶۳۹و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۴۰۴۶۰۰

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت لیزینگ خودرو غدیر (سهامی عام ) دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ واقع درکیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج سالن اجتماعات شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) برگزار میگردد، حضور بهم رسانند. همچنین سهامداران محترم می توانند نسبت به مشاهده آنلاین از طریق پیوند زیر اقدام نمایند.

www.APARAT.COM/LKG.IR

ضمنا از سهامداران و نمایندگان محترمی که بصورت حضوری در مجمع حاضر خواهند شد درخواست می گردد تمام اصول لازم برای حفظ سلامتی خود و دیگر شرکت کنندگان را رعایت کنند.

از سهامداران محترم یا وکلای قانونی آنان که مایل به حضور در مجمع می باشند، تقاضا می شود با دردست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی معتبر و یا وکالت نامه رسمی در یکی از روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۵ به امور سهام شرکت واقع درتهران، خیابان استاد مطهری، خیابان میرعماد، کوچه شهید پیمانی(یازدهم)، پلاک ۳ مراجعه نمایند.

برگه ورود به جلسه فقط در روزهای تعیین شده صادرمی شود. بدیهی است حضور در مجمع تنها با ارائه این برگه به همراه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر است.

دستور جلسه

۱_ استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰

۲-استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰

۳-اتخاذ تصمیم نسبت به تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰

۴-انتخاب روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی های شرکت.

۵-اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سهام.

۶- تکمیل اعضای هیات مدیره.

۷-سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه می باشد

 

هیات مدیره شرکت لیزینگ خودرو غدیر (سهامی عام )

صفحه 2 از 6ابتدا   قبلی   1  [2]  3  4  5  6  بعدی   انتها