اخبار

شرکت لیزینگ خودروغدیر بیست ساله شد

شرکت لیزینگ خودروغدیر از منظر وصول مطالبات، افزایش فروش و تنوع محصولاتی که به فروش رفته، یکی از شرکت های پیشرو در کشور است.

نظام پیشنهادات شرکت لیزینگ خودروغدیر آغاز به فعالیت کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات لیزینگ خودروغدیر، مرتضی ادیبی، مدیرعامل این شرکت هدف از ایجاد نظام پیشنهادات شرکت لیزینگ خودرو غدیر را ارتقای بهره وری منابع در شرکت، از طریق شناسایی اتلافها و ارایه راه حل در جهت کاهش یا حذف آنها، با بهره گیری از فلسفه کایزن (بهبود مستمر) اعلام کرد.

آخرین خبر درباره فروش فوق العاده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی ‌ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P و راناپلاس را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند.

تارای فاخر بزودی روی سنگفرش خیابان های تهران

تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه کنونی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی، اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده وارد خیابان های شهر می شود.

تحول کیفی در ارایه خدمات به هایما

به گزارش مدیریت ارتباطات شرکت لیزینگ خودرو غدیر پس از اجرای موفق طرح تحول کیفی که با خودروی تارا آغاز شد و تخصیص بسته تشویقی به دارندگان این خودرو، نیز در دستور کار ایساکو و حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو قرار گرفت.

دلایل رشد قیمت ولغدر

به گزارش مدیریت ارتباطات شرکت لیزینگ خودروغدیر، مرتضی ادیبی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت با اعلام مطلب فوق به تبیین دلایلی که موجب اثر گذاری در قیمت سهام این شرکت شده است، پرداخت و گفت: افزایش سرمایه ثبت شده از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته به میزان ۱۸۳ درصد در ابتدای آبان ماه سال جاری یکی از مهم ترین عوامل رشد قیمت ولغدر است.

رشد بی‌سابقه سهم تولید داخل

به گزارش ایکوپرس، مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این مطلب از یکی از مهم ترین دستاوردهای 32 سال اخیراین خودروساز رونمایی کرد و افزود: امسال ترکیب سبد تولیدات ایران خودرو به گونه‌ای است که کم‌تر از سه درصد آن به محصولات مونتاژی(خودروی هایما)، اختصاص یافته است.

رکورد جدید ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو طی سه ماهه پاییز امسال در مجموع ۱۷۰ هزار و ۸۶۸ دستگاه خودرو تولید کرده است که در مقایسه با تولید فصل بهار با ۱۴۶ هزار و ۹۷۳ دستگاه، رشد ۱۶ درصدی و در مقایسه با تولید فصل تابستان نیز با ۱۴۲ هزار و ۴۳۰ دستگاه خودرو، افزایش ۲۰ درصدی داشته که رشد فوق العاده ای را تجربه کرده و فصلی بی‌نظیر را دست‌کم طی شش سال گذشته رقم زده است.

هایما «رویین تن» می شود

امیرخلج اسعدی،مدیرعامل آپکو با اعلام این‌که در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و حفاظت از رنگ بدنه خودرو از آسیب‌های احتمالی، این اقدام صورت می‌گیرد، گفت: این آپشن توسط شرکت آپکو در رنگ خودرو اعمال و به مدت سه سال ضمانت دارد.

راه‌اندازی رشته لیزینگ در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی لیزینگ ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه مشترک مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان انجمن ملی لیزینگ ایران، با حضور استادان برجسته حوزه بانکداری و اقتصاد واحدهای تهران جنوب و تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان انجمن و مدیران این مرکز تشکیل شد و درخواست انجمن ملی لیزینگ ایران مبنی بر همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه موضوع لیزینگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پژو ۲۰۷ استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت

ایکوپرس- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو با اعلام این خبر گفت: عزم ایران‌خودرو برای تحول در حوزه‌های استاندارد و توسعه آن در محصولات از هر زمانی جدی‌تر بوده و نتایج عینی و توسعه استانداردها، گواهی بر عملیاتی شدن آن است.

آمادگی ایران‌خودرو برای عبور از استانداردهای سخت‌گیرانه

ایکوپرس- کیانوش پورمجیب با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از سالن موتورسازی ایران‌خودرو و محصول موتور ملی در سال ۱۳۸۹ و رهنمودهای ایشان به دولت، مجلس و صنعت کشور برای افزایش تیراژ تولید این موتور گفت: در دوره مدیریت کنونی، التزام عملی برای تسریع در تحقق اهداف ایجاد شده و آرزوی دیرینه ایران‌خودرو و صنعت خودرو کشور درخصوص افزایش تیراژ تولید موتور ملی از ۵۰۰ دستگاه در سال گذشته به هزار دستگاه محقق شده است.
صفحه 3 از 5ابتدا   قبلی   1  2  [3]  4  5  بعدی   انتها